If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз бих заложил на претапициране. Ще ти стъпи горе-долу на същата цена, но за сметка на това ще е като чисто нов. Е, според клавиатурните разбирачи колата ти ще е многократно катастрофирал милионник, но какво ти пука
Ще трябва малко допълнително преправяне и прекарване на кабели за да го подкараш. Според мен си заслужава само ако е в перфектно състояние, иначе е финансово необосновано, само за да можеш да усилиш музиката без да се пресегнеш една педя надясно.
Този мултиволан от 156ца става ли на 147ца ФЛ. На моя взе да се протрива и се чудя да го боядисвам, претапицирам или да го сменя. Извинявам се на колегата, че използвам неговата снимка
Боядисай, лакирай и не се занимавай с глупости. За претапициране искат към 200лв.
Точно пружина,че няма. Реално накладките като ги стисне апарата остават там където са били (до диска) и дори и без налягане от страна на буталото пак има минимално триене.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Точно пружина,че няма. Реално накладките като ги стисне апарата остават там където са били (до диска) и дори и без налягане от страна на буталото пак има минимално триене.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
В какво се изразява това при теб? Греене, задържане, свирене.......?
От 2009 година си карам 156-та и не съм сменял задни накладки.Предните съм ги сменил с вентилирани дискове и апарати от 166.След отпускане на педала налягането спада и буталото се връща не знам по какви закони една идея колкото косъм за да осигури минимален луфт за безпроблемно спиране.Ако питащия смята че трябва да има 1-2 или колкото мм луфт иска може да си направи експеримент - да върне буталата на ръка, да включи на първа, да се засили към некоя стена и да натисне спирачката.Ако апарата е блокирал поради зацапване,ръжда или друга причина тва е друга бира.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Чистача позна защо ровя по спирачките. Ясно е,че като няма налягане се отпускат накладките,но това не е достатъчно,тъй като те се захващат с някакви ламаринки, които не им дават да се движат свободно. Каквото и да става веднъж прибрани до диска няма какво да ги върне назад, дори и с десета от мм. Иначе имах един запекъл водач, който вече е раздвижен.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment